Sova kanske?

Sitter med tankar och funderingar i huvudet som alltid annars om kvällarna vilket gör att jag inte blir trött och kan inte sova .. Men jag ska snart lägga mig i sängenoch se på en film så kanske jag blir lite trött iaf? Man kan ju hopas .

Jag har inte gjort alls mycket idag, är fortfarande sjuk så har tagit det lugnt och lagade tacos åt mamma så hon blev lite glad :) Idag kunde jag iaf känna smak på det jag åt det det var riktigt gott med tacos hd et var roligt att göra mamma glad också :) Var ute på ett rätt lång promenad med Akilles förut, jätte skönt att rensa tankarna lite . Börjar bli van vid att ha Akilles omkring mig . Det är 3;e veckan nu, kommer kännas konstitgt när han inte är med mig längre ..Men jag träffarju Patrik och då får jag ju träffa Akilles också :)

Nae om man skulle ta och lägga sig . Hoppas ni haft en fin dag :) PUSSPUSS

Go'natt från oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0