Väntar man på något gott väntar man aldrig för länge

Ja ni .. Jag vet inte hur länge jag väntat på att bilderna ska överföras till datorn men det går hur långsamt som helst! Det är bara uppe i 50% så jag får väl vänta i 100 år till innan det är klart .. Får se om jag fixar med bilderna sen eller om jag gör det när jag ahr vaknat för jag börjar bli rätt trött .. Blir helt utmattad av at osta och snora .. Har hostat så mycket så jag har träningsvärk i magen, illa ..

Åkte till Linköping vid 12 idag för att vara hundvakt åt Akilles, åkte hem vid halv 7 och nu är han här med mig :) Han ska vara här till på fredag den söta lilla vovven! Har inte alls något emot att han är här, :) Älskar dig pojken!

Ne nu ska jag fortsätta kolla på Michael Jackson! R.I.P The king of pop


Akilles <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0