10 månader tillsammans

Hej&hå!
Nuär jag hemma och ska snart få imig lite mat :)
Skolan idag har varit jätte seg! Fast hund&katt lekrionerna var sjukt intressanta! Vi pratade om hundsmuggling, alltså jag fattar inte vad det finns för folk! Usch, riktikt hemskt är det . Att man ens kan få tanken i skallen att ta kull efter kull efter kull på en tik så den aldrig får vila? Hur kan man kommapå att inte ens 8 veckor gammla valpar drogar man ner, binder ihop benen på dom och gömmer 30st i en bil under säten osv? JAG FATTAR INTE?! Blir så arg! Man kan ju fan inte ha ett hjärta i kroppen om man håller på så.. Usch säger jag bara ..

Efter skolan så blev jag hämtad av mamma och så åkte vi till mormor&morfar och min kusin Johan var där . Det blev lite jobbit efter ett tag med Johan (han har en sjukdom/skada/något, jag är inte så insatt) Men det var ett tag sen jag träffade honom så det var kul ändå :) Vi var där i 2 timmar ungefär sen skjutsade vi hem Johan och sen åkte vi och handlade . vi handlde bla. lite matsäck till mig för imorn är det ju friluftsdag (är fortfarande sjukt sur för det där med romme men ..) Har jag tur får jag låna Thomas gammla systemkamera, Nikon D50 :) Men mamma skulle ringa till han och fråga först ^^

Nu är jag hemma och ska väl se om det är något bra på tv;n och äta lite, sen så ringer förhoppningsvis Nicke så ska prata med honom . Vi har varit tillsammans i 10 månader idag <3 ! Kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar dig, vill aldrig förlora dig Nicke <3


030508 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0