11;e mars

Hejhej!
Dagem började inte allt för bra..
Jag försov mig och kom inte till skolan förns vid 9 men jag gick ju dit iaf och det är ju bra :D haha.. Dagen har varit rätt så seg, men på djursjukvården snackade vi om rabies och vilka symptom man får och jag tyckte det var jätte hemskt att lyssna på och imorn så ska vi se en film om det .. Vi kommer även fåse en männsika som har rabies i filmen, usch jag vill inte..

Efter skolan så mötte jag Jessica som ville checka in djurhset och kolla på gerbilerna eftersom hon vil köpa en till så vi gick runt där ett tag . Sen gick vi hem till mig i kylan och hemma hos mig satt vi och pratade lite sen gick vi till mcd och åt lite o pratade, mycket trevligt :)

Nu är jag hemma och ska typ inte göra så mycket, läsa lite i ''om jag kunde drömma'' Älskar den :)
Hoppas att alla har haft en bra dag :) PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0