14;e Mars

Idag är en riktigt slapp dag .
Jag gick upp vid 11 och la mig i soffan och kollade på Twilight medans Nicke var med sin pappa, men jag hann ihalva ungefär för när Nicke kom hem så vlle han inte se den så jag fick stänga av . Sen har vi inte gjort alls mycket, jag har typ duschat sen suttit vid datorn och nu ska jag se Twilight igen . Jag vet jag är löjligt beroende av den .. Men jag tänker på filmen hela tiden och ser jag den inte så läser jag boken . Men det går säkert över efter ett tag men jag kommer nog alltid att älska filmen .

Får väl se om man hittar på något senare det är väl sånt som märks . Tessan ville att jag skulle med på fest men jag har inte riktigt pengar till det eftersom min bror fyller år snart och jag måste köpa något till honom så det blir lite tajt med pengar .. jaja det är sånt man får leva med .

Nu ska jag se på film, hoppas alla får en super bra dag :) PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0