31;a Mars

Hejhej!
Nu har jag varit hemma ett tag, käkat och tagit det lite lugnt :) Skolan var seg och jag satt mest och läste mig igenom lektionerna för jag vill komma en bit in i boken, dock kan jag inte berätta för jag vill inte förstöra för er som inte vill veta . Meen just nu tycker jag den är lite seg meen den blir nog bättre snart :)

Efter skolan gick jag hem och mamma skjutsade mig till träningen . Jag skulle ha tränat med Linn men hon dök aldrig upp så jag tränade själv, men lika kul ändå :) Micke (en lärare på skolan) hade passet och det var kanon kul :)

Efter träningen så fixade jag pengar på mobilen och köpte hårfärg, så imorn blir det att färga håret :) !!
Nu ska jag plugga för jag har svenska prov på torsdag, jag ver inte ens var jag har mina papper jaja .

Hoppas ni haft en bra dag :) PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0