And so the lion fell in love with the lamb

Hej på er!
Den här dagen har spenderats hemma hos Nickes mamma och pappa!
Vi kom hem till dom vid 1 ungefär då vi käkade vofflor tillsammans, han syster+ pojkvän var också med. Jag åt så mycket så jag trodde att jag skulle kräkas .. Men gott var det, haha :D Sen efter det försökte vi lugna magarna lite och vi åkte o kollade på en bil som Nickes pappa kanske ska köpa, vilket jag inte tyckte var så jätte intressant men ändå ;D

Sen åkte vi tillbaka till dom och pratade o hade det trevligt . Lite senare så käkade vi tacos, jag kunde knappt få i mig något för jag var fortfarande mätt men lite åt jag allt :)

Vid 8 så åkte vi hem till Nicke igen och det tog inte lång tid innan Nicke ville sova så nu ska jag se på film och kan ni gissa vilken? ;) Twilight så klart! Jag har gåt och längtat efter den hela dagen, helt nerkärad är jag :)
Hoppas att ni haft en kanon dag! Puss på er

Oh nej, jag måste diska!


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-16 @ 11:27:11
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0