Friluftsdag i Sörsjön, en dag i bilder

Idag har vi haft friluftsdag och jag fick låna Thomas gammla kamera
att fota med :) en Nikon D50, fick många fina bilder, Josse fotade lite också :) Se själva








^ Är hon inte söt eller? :D










^ Vinja, superfin hund och en superfin bild lyckades
jag ta på henne, riktigt nöjd :) !








^ Tycker om bilden :)


^ Tycker om bilden :)




















^ Är jag inte dö het i mössa? haha








^ Den där pelaren där det är en snubbe högst upp klättrade
jag upp på när jag gick i 5;an tror jag . Sen kastade mig ut och tog tag i en
trampett, och idag skulle jag göra det igen! Men jag har blivit så jäkla höjdrädd ..
Jag grät hela vägen upp och klarade bara att sätta mig högst upp, sen ville jag
ner igen .. Jag försökte iaf :)


^ Jätte nervös var jag!




^ Efter mycket om och men så satt jag där






^ Efter alla aktiviteter fikade vi och grillade korv, :)
Vi satt med myysiga Vinja som pussar Josse på bilden, helt kär i bilden :)

Haft en jätte trevlig dag med er tjejer! Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Detsamma gumman, det var en kanon dag! <3:) Det måste vi göra om på något vis hehe! mysmys!

2009-03-04 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0