Go'morgon

Hej på er . Kom nyss hem ifrån Nicke, han fick skjutsa hem mig för jag glömde mina p-piller hemma smart som jag är :P men ingen skada skedd :) Igårsååkte jag tilll Nicke vid 6 då han kom och hämtade mig .Vi pratade och kolladepå film mycket mer hann vi inte med för Nicke var trött efter helgen och gick o la sig rätt skapligt, så jag kollade på Beck och Sunes sommar innan jag gick och la mig .

Det var rätt jobbigt att kliva ur bilen förut eftersom vi inte kommer ses förns på torsdag igen =/
Meen vi kan ju prata i telefonen iaf ! Uff, jag kommer sakna honom så .. Men det är bara att stå ut!
Nu måste jag äta för magen skriker efter mat . Dock börjar jag inte skolan förns 10.10 så jag ska se om jag kan ta en liten tupplur :) PUSSPUSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0