Go'morgon!

Nu är jag i skolan och det är är hur varmt som helst!! Jag tycker vädret är helt underbart så idag blev det att ta fråm skinnjackan jag köpte i London förra året och gissa om jag har saknat den!! Hoppas att vädret håller i sig och att det bara blir varmare och varmare!

Jag bestämde igår att jag skulle locka håret men att jag vägrade gå upp när klockan ringde så det bev inget av det, haha .. Jaja, idag så blir det att köpa träningskort efter skolan med Linn&Mamma . Sen ikväll kommer ju Tito!

Hörs senare eller ikväll! PussPuss!


Juste, jag skulle ju plugga igår medans jag såg på Twilight?
Det slutade med att jag kastae böckerna åt sidan, kollade på filmen och somnade!

Kommentarer
Postat av: S

Så sjukt härligt att våren är påväg nu. :)

2009-03-18 @ 17:57:59
URL: http://safia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0