Hemma.

Hejhej!
Jag är hemma från skolan för när jag skulle gå upp kunde jag knappt röra mig, det kändes som att jag var förlamad i hela kroppen men jag antog att jag bara var trött efter vandringen igår . När jag gick upp snurrade och dunkade skallen så då la jag mig ner i sängen direkt, sjukanmälde mig och somnade om . Nu är jag vaken och jag har inte ont någonstans . Jag skulle kunna gå till skolan men jag vet inte om jag kan det eftersom jag sjukanmält mig? För det är ju för hela dagen?
Jag såg mitt schema förut och fick lite ångest .. Djursjukvård och mikrobiologi hela dagen nästan ..Snacka om att jag missar mycket =/ men det ärväl inget att göra åt nu för jag mådde ju kasst när jag vaknade ..Jaja

Idag så fylle rmin kära kusin Johanna 19 år :) GRATTIIS! Jag och mamma ska till henne sen tillsammans med hela släkten och fira henne :) Det blir roligt eftersom vi inte ses allt för ofta och det är synd tycker jag!

Idag så åker också min kära vän David till USA i hela 3 månader! Han ringde migoch sa hejdå förut, gulligt av honom :)Väckte mig gjorde han, haha men det gör ju inget :) Hoppas att han får det superbra där :) !!

Idag kommer också Nicke hem . Detär mycket som händer idag ;D Får hoppas att han hinner hemså han också kanfälja med till Johanna! (De känner varann sen innan) Det skulle ju bli kuul, men det beror ju på hur mycket jobb de har kvar :)
Ne nu ska jag nog ta mig lite frukost, sms;a Nicke och sen duscha :) Vi hörs nog sen ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0