Home sweet home!

Nu är jag hemma från skolan! Det blev jätte segt på mikrobiologinför allt vi gjorde vat att skriva hela lektionen ..
Jag tror det slutade med att jag skrev 8 A:4 fram och baksida tror jag,eller om det var 7 skitsamma det var mycket iaf x)

Mamma var snäll och hämtade mig så jag slapp gå i snö/regn slasket som öste ner .
När jag kom hemså värmde jag lite köttsoppa för senare ska vi äta laxpasta som är gudomligt gott!
Dock tänker jag på sommaren då jag fick lunginflammation då jag&Lina var i västljuten . Vi hade ätit laxpasta med min mormor och morfar sen efter ett tag mådde jag jätte illa och tillslut så kräktes jag och maten såg likadan ut när den kom uppsom när jag åt den x) JÄTTE trevligt jag vet .. Haha

Ne nu ska jag nog hoppa in i dusch för jag är jätte vaaaarm! Sen är det pluggpluggplugg! PUSS


Inte min köttsoppa, Googles, (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0