Jag hatar verkligen tandläkaren ..................

Hej på er!
Nu är jag tillbaka i skolan från ännu ett besök hos tandläkaren .. Idag skulle jag laga ett hål men att när hon höll på o grävde i tanden märkte hon att här måste ju göras en rotfyllning YIPPIEEEEE!!!!!!!!!!!!! suck ..  Jag ska dit nästa vecka och laga mitt andra hål sen ska jag tillbaka den 25;e mars och börja med rotfyllningen . Hon sa att det kan ta 3 - 4 gånger innan den är klar och 1 timme för varje besök så det blir ju j'vligt roligt .. Jag funderade när jag gick tillbaka till skolan och kom på att jag hade en tand som behövdes rotfyllas men min gammla tandläkare fixade aldrig det? Samma tand nu kanske?

Jag hatar att gå dit, även om jag får bedövning och nu inte kan känna ett piss i läppen så hatar jag det! När de använder stora borr så det är världens ljud i huvudet och det ilar genom hela kroppen . Jag ville skirka bara för att det är så förbannat obehagligt .. Usch, måste verkligen göra allt för att sluta få hål i tänderna alltså! Dock kommer jag inte kunna det men jag kan ju försöka iaf ..

Idag vet jag inte vad som händer, eller jo jag ska köpa present till Josse som fyller hela 18 år imorn :D Hon har sagt att hon önskar sig cola burkar (självklart med cola i) Så gissa vad hon ska få? ;) Haha

Skriver nog när jag är hemma sen, nu har jag snart mikrobiologi sen slutar jag! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0