Mer nytt till våren!

Hej på er!
Om jag var trätt innan så är jag ju något tröttare nu!! Bestämde mig för att träna emd mamma och det blev station medel 75! Herregud så jobbigt, sen under passet så började mitt knä krångla så jag kunde inte göra vissa övningar, men men ..

Mamma och jag var o hämtade ett paket från H&M där mamma beställt grejer bla. mina skor!
Men vet ni eller? De var svarta och jag beställde vita? De vita skulle tydligen inte komma in på lager förns i juni så jag fick svarta istället .. Jag har funderat fram och tillbaka men nu har jag bestämt att de är värda pengarna :) Men hela mitt studiebidrag försvinner ju direkt! Jag köpte ju böckerna 200 :- sen skorna 349 :- Så bort med halva bara . Haha men sånt är livet!

Jag fick även kläder av mamma i tidig påskpresent :) Tackar så mycket!!
Nu ska jag duscha sen ska jag sova! PUSSSSSS

Push it.
'
Linne jag fick av mamma :)


Shorts med hög midja
tykcer dock inte om det men
kan ju ha tröja över :) fick av mamma


Sandaler, fick av mamma :)


Nya träningsbrallor, fick
av mamma

Tack snälla mamma för mina fina påskpresenter :) !!


Här har ni dom! Är de inte fina? :)
Gjorde jag fel som valde att behålla dom?
Vad tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0