Mysigt på stan

Hejsan!
Pratade lite med Lina på msn och vi bestämde oss för att dra ner på stan och käka lite
sen kolla i affärer :) Jag mötte min bror också så stog och pratade med honom lite :)

Har haft jätte trevligt! Vi pratade minnen och om allt möjligt, har verkligen saknat dig!
Nu är jga hos Nicke och vet inte när han kommer, men det märker jag väl ;D Jag ska iaf
se klart Twilight nu som jag började se förut and i'm in love! Jag ska se den en gång till
när jag sett klart den så de så :D Haha . Hoppas att ni haft en trevlig dag, för det har jag :D PUSS



 You're impossible fast and strong. Your skin is pale white and icecold, your eyes change colour and sometimes you speak like.. like your from a different time. You never eat or drink anything, you dond go out in the sunlight . How old are you?

- Seventeen

- How long have you been seventeen?

- A while ..

- I know what you are

- Say it, out loud

- A vampire

- Are you afraid?

- No

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0