Onyttig dag!

Hejhej!
Nu har jag varit hemma hos Nicke en stund och kom just på hur onyttig jag har varit idag! Käkade frukost, sen massor emd godis och efter det åt jag på chicken kebab med Lina&Jessica sen nyss åt Nicke och jag mc donalds! Vad är det för fasoner? ;O Det mäste jag lägga av med! inte så mycket på en och samma gång, fy fy . Haha

Nicke kollar på tv och jag sitter vidd hans laptop, han är inte så glad (haft allmänt dålig dag) så han får vara ifred ett tag :) Snart så kommer Nickes pappa som ska se på fotboll här och jag är inte så mycket för fotboll men Sverige spelar ju så får se, kanske ser en film eller så :)

Imorn så blir det gymmet med Lina&Jessica! Det blir roligt :D Köra hårt som fasen så man får bort allt skräp man ätit haha! Jessica ska köpa gymkort och Lina funderar på om hon bara ska ga gym eller gym+jympa så får se hur det blir :D

Sitter och lyssnar på soundtracket till mamma mia och jag blir sjukt sugen på att se filmen :D Jag ska nog göra det nu, hih! PUSS på er!


En äkta Elinpose det där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0