Skola

Hejhej!
Det känns lite konstigt att vara tillbaka i skolan måste jag säga . Har ju inte haft vanliga lektioner på 3 veckor meen det är bara att köra igång :) Just nu har vi djursjukvård och en liten bensträckare på 5 min så kan inte skriva så mycket . Efter den här lektionen så har vi mikrobiologi och sen slutar vi vid 15.50 har jag för mig .

Efter skolan idag så blir det mest att plugga för har grejer jag måste lämna in i projekt och företagande som jag inte har gjort oich gör jag inte det så får jag ig och det är ju inte allt för bra eftersom jag redan har 3 st och jag vill inte ha fler .. !
Sen så ska jag prata med mamma också för vi bråkade igår som vanligt ............... jaja det vill jag inte ta här .
Ikväll ska jag prata med Nicke också sen vet jag inte vad som händer, det märks ju :) !!

Vad ska ni göra en måndag som denna? :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0