Skönaste snubben!

Hejhej!
Nu har jag precis käkat med mamma, hon undrade om jag vill med och träna men jag känner att jag inte orkar det eftersom jag tränade med Lina och Jessica igår, så jag ska vara hemma och plugga lite . Jag måste göra musikanalysen som jag skulle ha gjort i helgen men jag slarvade bort mina papper så fick nya idag och måste fixa det till imorn!

Skolan idag var kanon! Det var en snubbe, Alex tror jag att han hette . Han skulle snacka om droger och det första jag tänkte var ''oh nej, inte en till.. '' Men han sa att det skulle bli roligare än tidigare och det var riktigt känge sen jag skrattade så mycket alltså! Han var så sjukt klockren! Han pratade om droger, men ändå så pratade han om allt mellan himmel och Jord, dör skön verkligen! Haha

Ne nu måste jag sätta igång med analysen sen ska jag läsa lite, har ju börjat med ''när jag hör din röst'' nu :D !!
Puss på er!


Underbaraste katten ever
 min brors katt Boss, :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Bossen :)<3

2009-04-01 @ 07:54:08
URL: http://metrobloggen.se/Tesswedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0