Söndag

hejhej!
Usch så trött jag var igår, somnade  soffan . haha men jag tänkte berätta om vad vi gjorde igår :)

Jag och Nicke vaknade väl vid 8 ungefär och så låg vi och pratade till halv 10 och gick upp till mamma och Thomas som typ halvsov så vi jagade upp dem ur sängen, hah :D Vi käkade frukost och fixade oss, sen så åkte vi till Nacka tror jag det var och kollade i affärer, jag hittade en väska som jag tyckte var jätte fin :) har ingen bild på den nu, men det kommer!
Sen så hittade jag de underbara skorna som jag skrev om i ett tidigare inlägg och jag med hjälp av Nicke kom fram till att de vita var nog snyggare i verkligheten och mer sommriga . Så mamma har avbeställt de svarta och beställde ett par vita . Anledningen till att jag inte köpte dem i Stockholm var att jag kommer ändå inte kunna använda dem förns i maj när det blir lite varmare för jag vill inte skita ner dem det första jag gör och jag skulle inte kunna hålla händerna borta från dem om jag hade dem hemma så bättre att beställa dem :)
Vi åkte någon annan stans och käkade lunch på ett waynes coffee och där åt jag den godaste toasten i mitt liv! Sjukt så god den var :) Sen gjorde vi inte mycket mer, vi åkte hem till Thomas och efter inte allt för länge åkte Nicke och jag hem .

När vi kom hem så fixade jag och Nicke oss lite sen åkte vi hem till Alex och Tobbe :) Vi käkade på eneby pizzeria och jag blev hur mätt som helst så jag inte fick i mig ngn dricka sen när vi kom hem till Alex&Tobbe . Men vi hade det jätte trevligt och roligt som alltid :) Sen när Nicke och jag kom hem till han så gick han och la sig och jag trodde inte jag var så trött men efter kanske 15min så sov jag  haha . Jag vaknade vid halv 5 och la mig i sängen hos Nicke :)

han väckte mig med en mysig kram vid halv 10 så han varit vaken ett tag så låg vi och praatade och nu ör han och hjälper sin sytster och jag sitter här . Jag små kollar lite på Narnia, prins Caspian och snart ska jag nörda the sims, haha :D Senare så ska jag träffa Tessan tror jag, om jag får tag i henne :) Någon som ska göra något kul idag? Tell me, :)
 
PUSSPUSS


Push it .
Det som är så synd ör att de svarta ser snyggare ut på bild än
de vita fast det är tvärt om i verkligheten . För jag tycker de vita passar
bättre med trät på skon, vad tycker ni? :)


Push it.
Godaste toasten jag lovar!!

Kommentarer
Postat av: magda

där är ju skorna ;) jag beställer dom svarta :D

2009-03-09 @ 18:45:59
URL: http://maagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0