Sry!

Ledsen att jag inte bloggade igår men jag hann inte riktigt ..

Igår;
Dagen började med att jag försov mig till skolan, men jag hann precis till uppropet så det var lugnt . Idtorr&hälsa B .. Jag var inte med för jag orkade inte och teorin höll jag på att somna på . Sen var jag bara på halva småföretagande A lektionen för jag var tvungen att prata med Tessan lite . Så skoldagen gick rätt så fort ändå :)

Efter skolan så blev jag hämtad av Linn och hennes föräldrar, vi blev lämnade hos mig så jag kunde byta om och sen hämtade Linns farmor oss och så åkte vi till Elgiganten för Linn skulle köpa en telefon, SKITSNYGG! Jag vill ha en likadan ;P haha . Sen bar det av till träningen!! Det blev ett medelpass på 60min, det var kämpingt men jag är så glad att jag verkligen har kört igång!! Vi ska antagligen köra imorn också :)

Efter träningen gick jag hem till Nicke och duschade, vi hämtade min väska hemma och sen var jag alldelles för trött för att blogga och datorn var inte igång heller .. MEN nu är jag här igen :D

Nicke gick upp vid 7 vilket jag inte fattar hur man kan haha . Jag sov till 10 ungefär då han hoppade på mig, haha!! Nu är han iväg och köper frukost sen vet jag inte vad vi ska göra, han ska iväg senare till Janne så jag får väl försöka hitta på något ;D Hoppas att alla hade en bra dag igår och får en bra dag idag! PUSSPUSS


Ge mig sommar!
(Jag och Lina, plåting 2 år sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0