Stockholm

Hej på er! Nu ligger jag i sängen i gästrummet med Nicke, han sover dock och jag är klarvaken .. Jag hann inte blogga innan i åkte så tänkte säga go'natt med ett .

Som sagt så var jag hos tandläkaren, har fått en ny IGEN jaja skiter i vilket egentligen :p Den blev en undersökning och jag HATAR när man ska ta kort på tänderna, det gör ju så jävla ont att bita i de där grejerna :S men det slutade iaf med att jag ha 2 hål i tänderna . Så jag ska komma tillbaka nu på måndag och måndagen efter ''kul'' .
Efter det så gick jag hem till Nicke och gosade lite med Tuss sen kom Nicke och då åkte vi till mig för jag skulle se hur det gick att släppa ihop pojkarna och det gick ju kanon! Bara Tuss som pep lite när Shela och Spinelli ville lukta på honom men de var jätte gulliga mot honom :)
 
Sen bar det av till storsdaden! Vi kom underfull med att det var 3-4 år sedan jag var hos Thomas .. Tror inte der stämmer egentligen, men jag vet inte :P Vi har ätot tacos och gottat oss sen kollat på tv och nu sitter jag här med en dator i knät som vanligt :o haha

Jag ska nörda lite sims, sen sova :) Hoppas ni haft en mysig fredag! PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0