Träningsvärk!

Hejhej
Sitter i skolans datasal för vi ska välja en låt som betyder något för oss och analysera låttexten :) Jag hade jätte svårt att välja! Men tillslut så fick det bli McFly - Not alone :) Vi ska snart samlas så får skriva snabbt, dock kan jag knappt lyfta mig från stolen för jag har sån träningsvärk! Det märks att jag tränat för mycket och inte låtit musklerna vila för nu kommer träningsvärken när jag vilat en dag . Haha, men jag ska kanske träna med mamma ikväll för halsen känns mycket bättre!
Uff, snart är det prov .. Vet inte hur det kommer gå riktigt, jag kan i stort sätt bara det kirurgiska instrumenten sen kan jag lite smått om sjukdomarna .. aja får se hur det går, nu maåste jag dra mig! PussPuss


Love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0