Trevlig kväll!

(Svar till Anonym; Hej! Jag är inte så duktig på bloggdesign, min är väldigt enkel . Men klart att jag skulle kunna försöka att fixa din. Jag trixar ju lite med photoshop ibland som kan göra en blogg ganska unik . Hör gärna av dig så jag vet vem du är! Kram)

Hej på er!
Idag har jag varit hos min pappa och småpratat lite, :) Jag tyckte det var jätte trevligt eftersom jag inte har träffat honom på ungefär 2 månader! Så det var jätte kul att dey äntligen blev av :) !! Fick ju träffa underbara Zicko också, honom har jag ju inte träffat på länge heller . Det märks att han blivit gammal pojke, LOVE U <3

Skolan idag har väl varit sådär, eller kul på sit sätt . Eftersom jag var hundvakt åt Tito så var det ju roligt att han var med i skolan :)  Annars var det rätt segt, provet som var idag gjorde jag inte för jag kände att det skulle gå åt skogen . Tårarna rann när jag pratade emd Helena eftersom jag blir så besviken på mig själv, men jag vill inte ha fler IG jag vill inte .. så jag ska ta det någon dag då jag verkligen har pluggat innan i tid och KAN och FÖRSTÅR vad det handlar om .

Nicke ringde när jag var hos pappa också och sa att han var så trött så han skulle sova direkt när han kom hem så vi ska ses imorn istället . Saknar han massvis! Imorn blir det att träna för första gången! Men Linn ska ju med mig så ingen av oss behöver ju vara själv och det är ju bra :D haha .

Ne nu ska jag lägga mig och kolla på tv, det lär nog bli att se/somna till Twilight också ( a )
Puss på er! Hoppas ni haft en bra dag!!



- Jag hittade en bild som jag nyligen gjort photoshop
som jag inte ens kommer ihåg, haha

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haft en bra dag?

2009-03-19 @ 20:20:32
URL: http://ezzas.blogg.se/
Postat av: Evelina

God natt!

2009-03-19 @ 22:07:10
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0