Trööööött!

Nu är jag hemma från en lång och seg dag i skolan!
Det varså man kanppt orkade hålla ögonen öppna men jag klarademig utan att somna ;D
Idag ska jag försöka att plugga för jag har prov imorn i småföretagande A .. Jag har inte pluggat ngt för jag trodde att min bok var borta, men när jag kom hem och skulle leta efter den så behövde jag bara gå in i vardagsrummet och där låg boken på bordet . Haha ja vad säger man? Jag trodde verkligen att den var borta x) jaja .. jag ska iaf försöka plugga, om jag lyckas hållamig ifrån om jag kunde drömma vilket är sjukt svårt!! Men jag ska som sagt försöka .

Annars då? Jag är hungrig som fasen, känns som att jag inte ätit på hela dagen .. Just ja, jag försov mig och kom sent till skolan igen .. Duktig jag är!! Har inte såmycket mer att skriva, jo Nicke kommer hem ikväll så får se om jag bloggar ngt mera ;D PussPuss

Juste! Filmen om rabies vi skulle se idag var inte så obehaglig som jag föreställt mig, men lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0