Trött!

Hej på er!
Nu är jag hemma från gymmet . Det var skönt att träna idag också men nu är jag helt slut och börjar också få ont i halsen .. Så tyvärr kan jag inte träna med Linn imorn för att vill att det ska bli bra så fort som möjligt :)
Idag körde vi ben, armar och mage men mycket hårdare än vad vi gjorde igår .
Skolan idag har varit rätt okej ändå, lite seg men okej . vi skulle skriva en dikt på Svenskan och jag blev faktiskt rätt så nöjd med min, den var lite rolig hih :)

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan käka med mamma, eller om det blir tvärt om .
Sen kanske jag ska träffa Nicke som jobbar i Linköping denna vecka :) Men han håller på och städar
så vi får väl se hur det blir med det :)

Hoppas att ni haft en bra dag, nu kom mamma med mat! PussPuss



Förresten så fick jag en träningströja av mamma igår, :)
underbar att träna i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0