Trött&Hungrig!

Hej på er!
Nu har jag slutat för dagen, skönt att sluta tidigare! Fast mamma sk ahämta mig och hon slutar vid halv 4, men det gör inget för jag har sällstap av Tess&Lollo :) Skoldagen har varit jätte seg för jag har varit/är extremt trött och hungrig även om jag käkat i skolan och tom. frukost! Jaja, ska se till att äta något när jag kommer hem!

Jag funderar på om jag ska träna med mamma eller inte .. Blir jag piggare av att äta så gör jag det annars så får jag se . Jag har ju träningsvärk så jag knappt kan gå också .. Fast bästa medicinen mot träningsvärk är ju att träna, :D

Nu ska jag nog sätta mig och läsa lite, har inte haft tid att läsa så jag är fortfarande på om jag kunde drömma och även fast jag vet hur det slutar så känner jag att jag vill läsa klart den :) Ha en fin dag :) ! PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

"bästa medicinen mot träningsvärk är ju att träna, :D"

Elins brås på mig >:D hoppas man får se lite muskler på bloggen snart VAH?! >:D

2009-03-26 @ 21:32:34
Postat av: Anonym

hah bloggen fuckade, det var ju från mig :D

2009-03-26 @ 21:33:07
Postat av: Anonym

MEN FÖR FAN!! DET STÅR JU INTE VEM DET VAR IFRÅN -.-.- JONTE SKA DET STÅ >:@

2009-03-26 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0