I'll do what ever it takes to make you safe again

Hejhej!!
Idag har det varit en seeg dag!
Dagen började med att jag gick upp och diskade hos Nicke och jag hatar att diska -.- Sen skjutsade han hem mig eftersom jag inte börjar förns 10.10 på måndagar och jag la mig i sängen direkt och somnade . Vaknade vid halv 10 av klockan och gick till skolan . 

Usch jag har prov i mikrobiologi på torsdag och det är så jävla svår, jag fattar verkligen ingenting av det .. Och imorn har jag läxförhör i djursjukvården som jag inte pluggat ett skit på för JAG ORKAR INTE!! Allt är på en och samma gång och då skiter jag i allt oftast .. Usch jag vill inte!!

Efter skolan har jag inte gjort så mycket, mamma ville se Twilight så jag såg den med henne . Hon tyckte den var helt okej, men jag tycker den är lika suverän som alltid ^^ Jag ska nog se der mig sen så kan jag drömma mig in i filmen ¨¨ Jag drömde faktiskt om den när jag sov de där 2 timmarna när Nicke lämnat mig hemma, underbart <3

snart så ska jag ta och duscha sen prata med Nicke och antagligen se Twilight igen ^^
imorn så ska jag hem till Lina efter skolan så jag bloggar nog inte förns på kvällen då också .
hoppas att ni haft en bra dag :) PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0