Välkommen till familjen Tuss!

Hej på er!
Jag sitter nu hemma hos Nicke för snart så ska jag göra det värsta som finns .. Gå till tandläkaren .. Ja, jag är jätte rädd för tandläkaren för alltid när jag kommer dit har jag 5-6 hål i tänderna och så har det varit ända sen jag var liten och det spelar ingen roll hur mycket jag borstar tänderna, hur lite godis jag äter så har jag ÄNDÅ ALLTID massor emd hål i tänderna .. Så jag får väl se hur mycket dom ska plåga mig ..

Jag har bara haft en lektion idag och det var idrott&hälsa B . Jag höll på att somna meen det gjorde jag inte ;P Haha .
Efter maten gick vi till djurhuset och då kom Zandra och frågade mig om jag fortfarande ville ha en mörk gerbil och självklart så ville jag det! De hade en till salu som jag inte visste, 3 månader är han . Jag funderade på om han kanske var lite för gammal för att sätta ihop med Shela och Spinelli men hon sa att annars avlivas han om inte jag tar honom och då högg jag honom direkt! Han är jätte fin! Dock inte så tam men jag får pyssla om honom ordentligt :) Hoppas bara att han går ihop med de andra  men det ska nog inte vara några proboblem tror jag inte :) Så välkommen till familjen Tuss! Gulligt namn va? :D haha . Förresten så är han svart och vit tigrerad :) Jag kommer lägga upp en bild på honom när jag har tid :)

Efter tandläkaren så hämtar Nicke mig eller så går jag hem till honom men så ska vi iaf förbi mamma och lämta Tuss för jag måste sitta och kolla så de andra två inte biter ihjäl honom .. Sen bär det av till Stockholm! Om vi inte väntar lite för mamma slutar ju inte förns halv 4 tror jag, eller om det är 3 . Jaja vi ska till Stockholm ngn gång iaf ;D Vi åker i Nickes bil för vi ska hem imorn igen :) 

Jag tror att Nicke kommer ta med sin dator så vi hörs nog senare! PussPuss!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0