Äntligen ska jag komma igång med träningen!

Hej på er!
Nu har jag varit hemma en stund, käkat lite oså :)

Skolan har väl varit helt okej, alltid segt när vi slutar 15.50 men det funkade ändå :) Vi brukar ju hitta på de mest knäppaste grejerna för att få tiden att gå fortare ;D Som Josse, hittar på låtar om papperskorgar haha! Knäppa unge :D Vi hade läxförhör idag och jag var ärlig mot Mariette och sa att jag inte pluggat så jag försökte inte ens svara på frågorna utan satt och läste ''om jag kunde drömma'' istället och hade sjukt svårt att sluta!! Jag måste beställa hem böckerna snart så jag kan fortsätta sen när jag är klar med den första :)

Efter skolan så gick jag till Lina, hon skulle möta mig men vi lyckades gå om varandra 2 gånger så det gick inte å bra x) haha . Men tillslut så hittade vi varandra och gick hem till henne . Vi käkade mat, jätte gott! busade med Titopojken och pratade, mycket trevligt :) Förresten så ska jag vara hundvakt åt Tito på torsdag, eller han kommer till mig imorn kväll och sover här :D Jag har haft en jätte trevlig dag med Lina iaf :)

Imorn så ska jag antagligen köpa ett träningskort på friskis&svettis . Jag har inte bestämt mig om jag vill ja både jumpa+gym 1100 :- /halvår eller bara jumpa 750 :- /halvår .. Det skulle ju vara rätt skönt att ha gym också, ah får se hur det blir! Det ska bli så skönt att äntlingen komma igång med träningen måste jag säga!!

Ne nu måste jag försöka att plugga, har ju prov på torsdag! Jag tänkte se Twilight (igen) också så får väl se hur det går med pluggandet . Haha PUSSPUSS



Är våren äntligen påväg?

Kommentarer
Postat av: Jonte

Tihi säg till om du behöver hjälp med träningen, är ju PT nu stolt :D

2009-03-18 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0