29-05-09

Hej på er!
Har precis duschat och ska snart ta mig något att äta :)

Skolan började med IOHB (Idrott&hälsa B) Dock var jag inte med eftersom jag var så dålig igår och tur var väl det för under dagen har huvudvärken krupit fram igen så nu har jag världens huvudvärk precis som igår .. Ska ta en värktablett snart och se om det hjälper :) Men tillbaka till skolan . IOHB Slutade vid halv 12 och då slutade också skolan för mig :) Jag och Josse gick upp till hennes rum på elevhemmet och satt o lyssna på musik och pratade, bästa Josse <3 Sen var det dags för omprov 14.15 och det gick faktiskt rätt så bra, eller det kändes somdet iaf så hoppas på det bästa!

Ska antagligen träffa Nicke sen och flytta lite grejer till hans nya lägenhet innan han flytar imorn :) Sen så ska jag köpa ett fritidskort för imorn så ska jag till Linköping för 5;e helgen i rad! Den ni! Haha . Men jag ska inte dit förns på kvällen och stannar bara till söndag kväll :)

Ne nu måste jag äta! Sitter nästan och svälter, haha Puss


Vill ha snelugg igen! Kanske ska fixa igen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0