3 dagar i Linköping!

Nu ska jag berätta för er hur roligt jag haft tillsammans med mina underbara vänner!


Torsdag;
Strax efter 7 så blev jag hämtad av Tess och Cenny och det bar av till staden Linköping :) När vi kom fram började festen och det blev riktigt lyckat! Patrik Piercade Lollo&Maria också (; Sen skulle några skulle ner på stan och träffa annat folk så de tog bussen men då bestämde vi andra att vi skulle prommenera ner för lite frisk luft skadar ju inte någon ;) Vi hade räknat med att det skulle ta 30min ungefär för det är var det brukar ta att gå den vägen, meen det tog oss ungefär 2 timmar att komma ner till stan haha . Folk velade fram och tillbaka ochd et slutade med att Josse och Lollo gick i förväg, Tess&Cenny åkte hem sen var det bara jag, Emma&Patrik kvar . Vi gick ner till stan för att möta upp Lollo så att hon inte skulle behöva gå själv så vi tog oss ner på stan och mötte Lollo, sen yrade vi runt där ett tag och hittade massor med folk som pratade om Jesus, Gud&kyrkan osv. och då tänkte Emma att de ska jag prata med! Så jag vet inte hur länge hon gjorde det men det var ett bra tag och under tiden när Emma stod och pratade med en snubbe så blev Lollo nerdoppad i en fontän, jag blev dyngsur efter att Lollo skulle skvätta ner Patrik men träffade mig istället och Patrik blev jätte blöt för att Lollo doppade hans keps i fontänen och skvätte ner honom med massor av vatten!

Efter en stunds jagande och frysande så fick vi Emma att dra sig från den där människan så tog vi en taxi hem till Emmas mamma&pappa där vi skulle sova :) Jag och Patrik satt uppe och kollade på en och samma film 3 gånger och pratade och diskuterade :) Lollo var också vaken men hon satt och kollade på Twilight (; Vi somnade väl vid 6 kanske .

Torsdagens bilder;


Fredag;
Jag vaknade vid 7-7.30 av att Lollo&Patrik tog upp hela soffan så jag var dum nog o la mig på golvet när jag egentligen kunde lagt mig inne hos Emma och sovit i en soffa där Patrik egentligen skulle sovit men nae jag skulle ligga på golvet . Haha :D Vi gick väl upp vi 10 har jag för mig? vi käkade frukost med Emmas mamma, pappa+syster :) vi var kvar hos dem rätt så länge tills vi bestämde oss för att åka till ikanohuset för Patrik skulle köpa sig ett par nya byxor :)

Efter det så åkte vi och käkade pizza och det var jäääätte gott :) Satt där i solen och njöt och pratade . Sedan bard et av hem till Emma&Patrik och hemma hos dom så gjorde vi väl inte så mycket egentligen . Satt vid varsinn dator alla 3 ett tag sen så satt vi ute i solen och pratade, underbart väder! Men tyvärr har jag inga bilder från den här dagen .. Men men vi åkte hem till Emmas mamma&pappa för att äta lite grillat och det var jätte gott! vi pratade och hade det trevligt, Emma och jag fick världens skrattanfall där ett tag, haha! Sedan så åkte vi och hämtade Maria som skulle med oss hem till Sofia som hade födelsedagsfest :) Vägen dit var mörk och läskig men vi kom fram tillslut! hah .

Det var jätte roligt på festen, lite stelt i början eftersom vi bara kände Sofia men allt rullade på efter ett tag :) Det var hur kul som helst!! Dock slutade kvällen med lite tråkigheter men vi hade roligt :) Patrik och jag hade skakat hand på att vi skulle vara vakna lika länge som natten innan, meeen vem somnar? Jo Patrik ;)

Lördag;
Jag vaknade vid 11 då Nicke ringde mig sen så vaknade Emma&Patrik också :) Eller först så vaknade vi av att Maria fick panik över att hon försovit sig till jobbet men hon kom iväg tillslut (; Vi började bädda ihop bäddsoffan och städa lite smått för Emmas mamma&pappa skulle komma förbi, sen vid halv 7 var det dags för mig att ta tåget hem .

Jag hade det underbart roligt tillsammans med er! Det här måste vi göra om :)
You are the best <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0