Bad news..

Hej på er!
Jag har inte haft någon blogg lust alls de senaste dagarna för det har varit rätt mycket i skallen på mig men jag ska försöka komma igång igen :)

Idag så har skolan varit seg för jag har varit trött som en jag vet inte vad och inte blev det bättre efter idrotten, usch o fy .. Men det har varit roligt att träffa vännerna så klart :)

Jag fick ta buss&spårvagn hem idag för det har ju varit så fint väder ute! Eller inte .. Regnet öste ner när jag skulle hem så det var bara att sätta sig på bussen och åka runt hela stan ;P Jag stannade i stan en stund med Emelie&Sofia och gick en runda, trevligt trevligt :) Jag la mig i soffan när jag kom hem och höll på att somna men en liten fågel viskade i mitt öra och sa att jag inte skulle somna ;) Så när mamma kom hem satte jag mig upp i soffan och pratade med henne så blev jag lite piggare :)

Nu till de dåliga nyheterna .. Jag har märkt att Tuss min nyaste gerbil inte är en hane utan hona, vilket innebär att jag måste ta tillbaka henne till skolan =/ Vill inte lämna bort henne .. Men jag vill inte heller ha en hel farm med ungar här hemma så jag har ju inget val .. Uff det känns lite jobbigt =/

Nu har jag lovat mamma att dammsuga lägenheten så jag måste plocka iordning i mitt rum sen sätta igång med det :) Sen måste jag äta något också för jag börjar bli hungrig . PUSSPUSS

Dagens;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0