Duktig Elin!

Go'kväll!
Känner mig riktigt duktig måste jag säga :) Har suttit och pluggat som en tok och det har faktiskt gått bra . Har blivit på jätte bra humör för att jag känner att jag för en gångs skull lär mig det jag läser, har inte fattat något alls av mikrobiologi innan men det här går ju bra :) !! Hoppas att det går bra på provet imorn! Jag ska ta mig något att äta nu och så ska jag plugga lite mer innan jag sover :) Jag slutar ju vid lunch imorn så kan dra hem och plugga ett tag innan omprovstiden börar vid kvart över 2, om jag inte är kvar i skolan . Får se :) Det är så himla mycket i skolan nu alltså .. Ska räkna upp det jag har att göra på 10 dagar

- 2 Prov i Svenska A
- 2 Prov  mikrobiologi
- 2 Prov i småföredagande A
- 2 Prov från ettan
- 3 Labbrapporter
- 3-4 inlämningsuppgifter
(-1 Prov i genetik?)

Nej jag är inte alls skoltrött, hur kan i tro det? Suck .. Känns som man inte får göra annat än att plugga på min skola alltså . De packar på oss grejer hela tiden så man inte hinner göra vissa saker och då blir det som jag har det (om man är som jag när det gäller att plugga förståss) Känns som det bara är plugg plugg&plugg . Med det provet jag ska göra imorn så har jag gjort 3 prov den här veckan . Suck .. Men men får skylla mig själv att jag inte försökt göra det här tidigare och för att jag valde den här utblidningen .. Får hoppas att det slutar bra iaf!
Nu ska jag äta lite, PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0