Fredag - Fest!

Hej på er!
Idag är jag å jätte bra humör måste jag säga :D !!
Inte för att jag gör så mycket nu, sitter mest vid datorn medans Nicke spelar och springer i tvättstugan ;) Men jag är så pepp på ikväll då Tess bjuder på fest! Det ska bli riktigt kul faktiskt!! Det ska tydligen bli mycket folk och det ska bli roligt att träffa hennes andra vänner, trevligt trevligt :)
och efter hennes fest så bär det ju av till Linköping, lika pepp på det! Jag har fixat vad jag ska ha på mig ikväll och jag tycker själv det är kanonfint! Har lånat en jätte fin tröja av Lina som jag ska ha :D ! Puss på den!

Nu ska jag ta mig något att äta igen, för jag är hungrig igen . Haha Puss


Bruden Tess!  <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Kul att ni kom :D<3<3

2009-05-23 @ 13:50:37
URL: http://metrobloggen.se/tesswedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0