Hemma!

Hej på er :)
Nu har jag varit hemma från Linköping ett tag . Jag tog tåget hem vid halv 3 så jag var hemma runt 3 . Jag har bara tagit det lugnt sen jag kom hem till Nicke och nu kollar jag på tv för han är och fikar med en kompis så ska snart sätta igång en film :) Men jag tänkte berätta lite om gårdagen!

(Glömde dock kameran så blev inga bilder mer än några filmer på mobilen som jag inte orkar lägga upp nu)
Vi drog på förfest hemma hos Maria vid 8 snåret åkte vi med bussen . Det tog ett tag innan vi kom fram och vi blev lite nervösa och trodde vi åkt fel men icke, vi kom fram tillslut! Vi hälsade på alla när vi kom hem till Maria och så började vi festa loss! riktigt roligt hade vi och jätte kul att träffa nytt folk! Men tillslut så tyckte Marias mamma att vi förde för mycket liv och vi fick skynda oss för att inte missa bussen! vi fick springa till bussen men när vi väl klev på bussen så gick den bara en hållplats till och inte till resecentrum .. LITE panik blev det där . vi ringde de andra från festen och undrade var de var och då hade de åkt bil och struntat i oss . Mycket snällt .. Så jag, Emma, Patrik, Lollo&Kim stod där och var förbannade . Sen var det bara att börja gå, från ena sidan Linköping till den andra . Emma och jag gick barfota tillslut för vi fick ont i fötterna av våra skor och tillslut gick Patrik också barfota av någon anledning .
Efter en mycket lång promenad så fick vi tag i en taxi och efter en liten promenad till så var vi hemma hos Emma och Patrik igen!

Har haft det jätte roligt tillsammans med er mina underbara vänner!
Me loves you  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0