Hemma i Norrköping

Hej på er!
Ledsen att jag inte har bloggat men min dator har vägrat sammarbeta med Emmas&Patriks internet så det har inte blvit av helt enkelt . Men nu är jag hemma och tänkte berätta lite kort om helgen :)

Fredag;
Vid halv 8 så kom jag hem till Tess och festenvar redan igång! Vi dansade och pratade och hade hur trevligt som helst! Jätte kul att träffa Tess andra vänner också som inte går i klassen, mycket trevligt folk måste jag säga :) Runt halv 11 så åkte jag, Emma&Patrik till Linköping för Patrik tyckte det var lite jobbigt att han var den ända som var nykter och det kan jag förstå . Det blit ju lite annorlunda att vara nykter när alla andra är fulla o goa runt omkring . Så vi åkte som sagt hem till dom vid halv 11 och hemma hos dom satt Patriks bror Pontus med sin pojkvän Jocke . Vi fortsatte dricka oså, dock mådde Emma inte så bra, hon fick typ migrän så jag, Pontus, Jocke&Patrik ut i skogen och körde kurragömma i mörkret, haha :D Det var läskigt men kul! När vi gick in så mådde Emma bättre och vi satt o prata, det slutade med att jag somnade på golvet vid halv 5 (;

Lördag;
Patrik tatuerade Pontus innan han och Jocke skulle åka hem . Jag Emma och Patrik tog det lugnt tils Lollo och Maria kom och vi drack lite sen drog de till krogen och vi stannade hemma och kollade på film och pratade :) Lollo sov kvar också och vi var väl vakna till 4 snåret ungefär :)

Idag, söndag;
Vaknade av att Lollo klev bort frn madrassen hon och jag sov på för då sjönk jag ner på golvet för det hade gått ur masor av luft haha . Lollo åkte vid 11 typ medas resten av oss sov till 1 eller ngt :D Skönt! Vi har inte gjort så mycket, tagit det lugnt mest, skrattat och suttit ute i solen :)
Jag fick skjuts hem av dom, jätte snällt verkligen och nu sitter jag hemma hos Nicke och han är hos Janne . Får se när han kommer :)

Det var min helg det alltid lika roligt att vara i Linköping :) , Hoppas ni haft det bra :) Puss på er!


Har inga bilder från helgen tyvärr så får bli denna
på Emma&Patrik :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0