Lägg dig inte i om du inte vet vad det handlar om .

Hej alla glada människor!
En trevlig dag idag! Dock började dagen med att Josse och jag försov oss och vi fick panik eftersom vi skulle åka till norrköpings brukshundsklubb med klassen så vi skyndade oss och självklart så hann vi! Jäääätte många hundar på samma ställe blev det och ett jäkla jobb att få in alla i bussen haha .

När vi kom fram så fick jag och några andra i min klass börja köra agility, dock så var Tito jätte trotsig och ville inte alls som jag ville, meeeen det gick till slut :) Sen fick vi också köra lydnad som Tito brukar vara duktig på meeeen han trostade bara ännu mer och jag blev irriterad -.- Men så gick vi upp i skogen för att han antagligen var stressad och vet ni? Klart att han lyssnar på mig när ingen är i närheten! Haha knäppa hund .

Sen var man hur trött som helst och segade resten av dagen i skolan och Josse och jag har bara latat oss så mycket vi bara kan med cola, choklad&popcorn mummaaa! hih

Nu ska vi sepå de desperata hemmafruarna! PussPusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0