Ledig, herregud så skönt!

Hej på er, jag har sovit hur mycket som helst i natt! Jag somnade vid 8 ungefär, vaknade vid halv 11 och var vaken i 1½ timme ungefär sen somnade jag igen och vaknade inte förns vid 12, härligt härligt!
Dock märkte jag att jag skakade i mina ben och armar när jag ställde mig upp och satt o funderade på varför men kom på att jag åt aldrig något igår, jo jag åt ju i skolan men ingenting på kvällen eller så . Så jag har typ ingen kraft kvar i varken armar eller ben men jag har ätit lite nu så får se om det blir bättre :)

Vad ska man göra idag då? hmm .. Ikväll så ska jag träffa Nicke, eller när han är klar med at hjälpa sin syrras kille så får se när det blir . Annars så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag måste upp till Lina sen och låna en tröja som jag ska ha imorn på Tess 18-års fest :) !! Doxk har jag inget att dricka så det får bli en nykter kväll men vad gör det? :)

Efter hennes fest så ska jag antagligen med Emma&Patrik till Linköping, sällan jag är där va? ;D Måste bara komma på ett sätt stt komma hem också .. Men det fixar sig hoppas jag ^^

Ne nu ska jag hoppa in i en dusch! PussPuss


Fått nya skor av mamma förresten :)
Tack <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilka söta skor :)

2009-05-22 @ 08:27:22
URL: http://ellenmrud.blogg.se/
Postat av: Andrea

Tävla om att bli veckans blogg i min blogg,

Kram.

2009-05-22 @ 14:25:30
URL: http://hejsanandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0