Nu blir jag förbannad!

Hej på er :)
Idag har varit en jätte skön dag! Sovmorgon till 10.10 och så fick vi sluta halv 2 när vi egentligen skulle sluta vid 4! Herregud så skönt :) När jag kom hem så tog jag mig lite fil och sen la jag mig i soffan och somnade! Skönt att sova, haha . Jag är fortfarande trött men om jag känner mig rätt så kommer jag inte kunna somna förns sent i natt, men det märks ju (;

Jag kollade min mail förut och då hade jag fått ett mail från hemsidan där jag beställde Nicke&mina armband . Och när jag bestellde dem stod det att de skickar varan från usa inom 24 timmar och sen kunde det ta 3-4 dagar har jag för mig och det var för 1 vecka sen jag skickade efter dem . Nu i mailet som var skickat igår stod det "Hej! Dina namnsmycken ar nu tillverkade och pa vag hem till Dig. Vi har aven mailat dig fakturan. Notera att leveranstiden från USA är ca 6-10 arbetsdagar beroende på postgangen. Mvh BettieGalleria.com"
JAG FÅR DAMP! DET SKA FAN INTE SKRIVA ATT DE SKICKAS INOM 24 TIMMAR OM DE INTE GÖR DET :S !

Om jag har otur så får jag dom lixom om 2 veckor och då var det 3 veckor sen jag beställde dom! Snacka om sen ettårspresent -.- Usch jag blir så sur!

Pratade nyss med Nicke och han ska snart hämta mig, han ska bara fixa lite grejer innan sen så ska vi hem till honom tror jag så jag måste börja packa ner mina grejor :) Juste jag lämnade ju Tuss idag .. Lite jobbigt var det faktisk, men hoppas att hon får det bra iaf :) Jag ska få en ny mörk hane när de har en, sen om de ska avliva Tuss tänker jag ta tillbaka henne!

Ne nu måste jag packa, och imorn bär det av till Linköping och till Emma&Patrik! Det ska bli jätte roligt tycker jag, längtar faktiskt :) Vet dock inte hur det blir med bloggandet oså beroende på hur länge jag stannar hos dem :) PUSSPUSS


Emma&Patrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0