Tillbaka i Linköping!

Hej alla glada männsikor!
Nu är jag i Linköping igen! Nicke och jag åkte hit igår och då så käkade vi tillsammans, drack och hade det trevligt :) ! Dock var Nicke tvungen att åka hem för han ska/är på konsert i Stockholm och kolar på Per Gessle :) Jag var också tvungen att åka hem för jag var så smart att jag glömde mina p-piller hemma så jag åkte hem sen vände jag nästan lika fort igen . haha . Satte mig på ett tåg och var snart tillbaka i Linköping :)

Vi har inte gjort så mycket, käkat hemma hos Emmas föräldrar och sen har vi mest suttit och pratat :) vi var en sväng i affärn också ioförsig ;)

Ikväll ska vi antagligen till krogen så det blir ju kul ;) Inte för att ngn av oss har pengar meeeeen det blir ju bra, haha :D !
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0