Underskatta aldrig friskis&svettis!

Hej&hå!
Riktigt trött är jag måste jag säga! Jag kom hem från träningen för inte så länge sen och herrgud så jobbigt! De här passet som jag gått på nu 2 måndagar är kämpigt som satan! Medel 75 heter det, det håller alltså på i 75min för er som inte förstod det ;) Man får slita som ett litet försvarslöst djur alltså!

Måste bara säga till er som säger "på friskis skuttar man ju bara omkring, ofta det ger ngt"
Jag säger bara gå på det här passet och ni kommer vara så trötta så ni inte vet vad ni heter!

Efter träningen så sa mamma "Nu Elin ska vi göra något om vi egentligen inte får!" och så körde hon mot min skola och jag undrade vad hon hade för något i kikarn .. Så körde hon in på parkiringen där vi kärt traktor och sa "Nu dka du köra bil!" Jag blev jääääätte nervös! Men det gick ju bra :) Även fat jag inte körde mer än 20km/h haha! Men roligt var det :D

Oh vet ni vad som hade kommit idag när jag gick mot dörren imorse? Jo Nickes och mitt armband! Jag blev hur glad som helst och tog på mig mitt direkt! Nicke får sitt när han kommer hem från Nogre på torsdag :) Dock blev jag lite besviken på att bokstäverna är så mycket mindre än vad jag trodde och jag känner lite att det inte var värt pengarna men i eftertanke så är det ju inte alls många som har likadana och de är ju i äkta silver&de är jätte fina så jo det var de värt :)

Nu måste jag hoppa in i en dusch! PUSSPUSS

Här har ni dem :)

Nickes armband :)                         &                           Mitt armband :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0