What about the world today? What about the place that we call home?

HALLÅ!
Kom precis hem från skolan, fick sluta tidigare för sista lektionen hade vi prov i djursjukvård -förgiftningar .. Hade inte pluggat så mycket men jag tyckte att det gick hyfsat ändå jag hoppas jag blir godkänd iaf.Anledningen till att jag inte pluggat på det så mycket är för att det har så himla mycket att läsa och jag blir helt tokig i huvudet när det är så mycket så tillslut blir jag bara arg och skiter i det och de var det som hände igår .. Men men .

Ska ta mig något litet att äta snart sen ska jag kolla lite på tv innan jag drar ner på stan . Jag ska nämnligen fika med min pappa på stan idag! Ska bli trevligt för det känns som det var flera månader sen vi sågs? Det ska bli trevilgt iaf :)

Hoppas ni får en fortsatt fin dag :)PUSS


Pappi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0