Hemma hos bror

Sitter hemma hos min bror och hans tjej.
Visserligen är ingen av dom hemma för jag är hundvakt ;) ska väl vara det i ungefär en timme till sen blir det att ta en promenad hem för mamma kan inte hämta mig usch vad jag kommer frysa.. Men men :)

Innan jag åkte hit så var jag, mamma och Thomas en sväng på media markt och kan man bli annat än deprimerad när man går in där? Finns ju hur mycket som helst som iaf jag vill ha men inte har råd med . Suck.. Men men det är kul o kolla iaf :) har man tur kanske man får något i julklapp men det är ju bara tomten som vet det, eller hur ;) haha!

Hoppas alla får en fin lördagkväll! Får se vad som händer när jag kommer hem, Puss på er!


Här var han inte så värst stor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0