Klockren!

Kvällen började med Twilight, alla jublade när Edward gjorde sin första scen! Folk satt och pratade med i replikerna (jag var en av dom, men jag pratade tyst) man kan ju säga att ALLA i biosalongen sett den ett antal gånger ;) Tyvärr så vann man ju inget när de lottade ut priser men jag har alltid sån otur :P Sen var det dags för NEW MOON! Alla satt med stora förväntansfulla ögon och det var knäpp tyst förutom när det var rolig då folk skrattade eller grät där det var sorgligt. Jag grät som aldrig förr på flera ställen, älska!

Dock var det något med filmen som jag inte tyckte om, jag älskade den verkligen men jag vet inte vad det var . Jag tror det kan ha varit att allting hände så fort om man jämför i boken men så är det ju . Jag har filmen i huvudet hela tiden och jag vill se den igen! Jag kommer inte kunna vänta tills den kommer ut på dvd, jag MÅSTE se den igen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0