Sry ..

Ledsen att jag inte har bloggat men tt jag har inte orkat het enkelt!
Jag hade tänkt att blogga i onsdags men det sket sig .. Jag ska försöka skärpa mig ;)

I veckan så kom de första snön hit till norrköping, dock ligger det ingen snö kvar på backen för nu regnar det hel tiden istället irriterande . Jag ser hellre att det snöar än att det renar hela tiden, vad tycker ni?

Skolan har varit jätte seg i veckan förutom i torsdgs då vi åkte till Kolmården i snövädret . Vi gick runt i parken tills fötterna blev jätte blöta och frös till isbitar . Jag har nog inte haft så ont i fötterna någon gång alltså, usch usch .. Men nu till det positiva! Vi fick nämligen gå in till vargarna! Jätte mysiga, de var som hundar förutom att de var mer försiktiga och vi fick inte gå fram till dm utan dom skulle komma till oss . Men det var en upplevelse att på klappa en varg! Den dagen fick vi också lyssna på 2 föreläsningar och titta på de andra hud djuren de har i parken så som Afrikansk vildhund, Skogshund och Dhole, mycket intressant :)

Helgen har varit lugnt, har inte gjort allt för mycket . Träffade pappa en stund igår och snart ska jag till Josse har inte gjort mycket mer . Hoppas att alla har haft en fin vecka och inte fått panik föra att jag inte bloggat, men det kan jag väl knappast tro ;) Puss på er!

Jag&en varg, mysigt va? :)

Förresten, nu är det bara 11 dagar kvar till new moon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0