Dagens inköp

Hej på er!
Jag har inte gjort så mycket idag faktiskt .
Gått lite promenader med Tito sen varit hemma och glott på tv :)

Fast jag bestämde mig för att åka ner till stan och fixa en ny piercing
till min läpp eftersom jag tappat 2st och en är sönder och jag vill inte
ha den ringen jag har så åkte ner för att köpa en ny :)
Stod och kollade rätt länge för de har så jäääkla mycket!
Sen gjorde jag något jag inteborde ha gjort..
Jag började kolla efter navelpiercingar också och fastnade för
en som jag köpte och sen när jag väl bestämt mig så fick det bli
en enkel stav till läppen med en liten kula som hade en liten blå pärla på :)

Sen begav jag mig till donen och köpte lite mat sen tog jag spårvagnen hem!
Snart så borde Linas mamma komma och hämta Tito eller om Lina gör det,
det är ju sånt som märks helt enkelt!

Ne nu ska jag vara lite social med mamma och Thomas innan jag åker till Linn sen :)
Puss på er!

Så ser dom ut :)

Läppiercingen 39:- City life
Navlpiercingen 79:- City life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0