Han är bäst



Kommer ihåg när jag såg det här programmet av "så ska det låta" och fick veta vem Peter Johansson var och att det var honom som vi skulle få träffa på vår klassresa till London . Blev helt fascinerad av hans röst och han verkade vara en riktigt go person, snygg också (;

Han var klockren i musikalen We will rock you och det var nästan omöjligt att tänka sig att han precis som jag gått i skolan i Norrköping, växt upp i Söderköping och har hus i st:anna . En kille, precis som alla andra, lyckades inom musiken och blev så stor att han fick huvudrollen i en musikal i London. "Från april 2003 till och med september 2007 medverkade Peter i Londonuppsättningen av We Will Rock You, från juni 2005 gjorde han huvudrollen Galileo ca 850 gånger" Mäktigt .

Att träffa honom backstage och prata med honom var som att prata med någon man känt hela sitt liv . Han var så öppen och prat glad, som vilken människa(vilket jag tycker är bra när artister inte beter sig illa bara för att dom är kända) Jag skulle jätte gärna vilja träffa honom igen och prata med honom och få veta ännu mer hur han lyckades komma så långt . Det var en riktig upplevelse! Skulle hur gärna som helst träffa honom igen! Mamma var idag och kollade när han sjöng med sin kusin Matilda Hansson i De geer, dock var det med hennes jobb så jag kunde inte följa med .. Fick ett mms förut av henne, men jag kunde inte öppna det om jag ens vill se, är hur avundsjuk som helst . Jag vill träffa Peter igen och jag tror min förra klass håller med mig!



Ett klipp från musikalen We will rock you, jag vill se den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0