Hassemans hundcenter

Uppfödning av Schäferhundar till militär, polis&väktare!
Jag har haft det hur kul som helst ska ni veta!
Man får lära sig så sjukt mycket av att vara på Hassemans . Vi har fått gå lydnad med hundar, vi har spökat för Niklas, vi har kört uppletanden, vi har kört kamp, gullat med valparna, gått på promenader med hundarna, städat och haft det allmänt jättekul! Lisa har berättat så sjukt många historier om vad hon varit med om som väktare, lika så Hasse . Hur intressant som helst att höra, som när Lisa drog ur lik ur en bil som inte hade något huvud (Inget jag skulle våga kan jag ju säga direkt!) . Hasse berättade om en gång han hittat ett lik i vattnet och skulle dra upp det då armen lossnade! Det var bara 2 av säker 100 historier vi fick höra, om inte mer . Kan knappt föstså hur en människa kan vara med om så mycket, helt otroligt!
Mer bilder kommer, när jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0