In stockholm

Hej på er!
Igår efter skolan så åkte jag med min kära mamma till hennes pojkvän i Stockholm . Det var ett bra tag sen jag följde med hit, för några år sedan fäljde jag ju med varje helg men nu var det ett tag sen .

Jag slutade efter lunch igår så vi åkte nästan direkt efter det och när vi var framme i Sthlm så dumpade vi våra grejer i Thomas lägenhet och eftersom han fortfarande jobbade när vi kom så åkte mamma och jag till liljeholmstorget där de öppnat 90 nya butiker! Vi gick i nästan 3 timmar sen fick vi ont i både ben och fötter, hehe . Med min hem till Thomas fick jag med mig en tröja, en kofta och ett par mysbyxor tack snälla mamma! Jag lägger nog upp bilder när jag kommer hem senare :)

När vi kom hem till Thomas och han hade slutat så lagade vi mat och det blev fajitas! Hur gott som helst :) Sen blev det idol mys och jag kan inte sluta tycka om Erik, han ska vinna hela skiten!

Just nu sitter jag på golvet i thomas vardagsrum för han och mamma är och kollar på kakel, inte kul . haha ;) vi ska fika senare och så får vi la se när jag rullar hemåt med tåg eller buss . Sånt som märks helt enkelt :) hoppas att ni hade en trevlig fredag och får en fortsatt trevlig lördag i det tråkiga höstvädret! Puss på er :)


Vet inte om någon låt någonsin kan betyda mer än den här .
Plus att den här versionen är helt underbar!
Kan inte sluta lyssna, den får mig verkligen att tänka annorlunda i svåra tider .
Som sagt helt underbar låt som betyder hur mycket som helst!

Kommentarer
Postat av: magda

Helt sjukt vilken fin låt :)

2009-10-27 @ 13:46:49
URL: http://maagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0