Nytt

Har varit på Ikea idag med mamma&Thomas .
Thomas kollade på kök för han ska göra om sitt oså .
Vi gick runt och glodde och jag hittade massor som jag ville ha som vanligt .
Fick med mig en jätte fin ram hem, tack Thomas! Jag ska köpa 2 till så jag har 3 i rad . Kommer bli kanoners ;) Mötte även Emelie som man inte träffat på 6 veckor! Trevligt trevligt, vi småpratades lite sen vi ses ju imorn igen :)

Vi käkade korv och sen bar det av till Elgiganten och Ikano huset!
På Elgiganten kollade vi bara sen ville jag till Ikano så mamma och Thomas hängde med ett tag sen fick jag gå själv men det gjorde inte mig så mycket . Jag fick med mig en tröja, en bh, ett par jeans tights och hårfärg sen bar det av hemåt!

Har nyligen satt upp tavlan på väggen och det blev jätte bra men det kommer bli bättre sen när jag har köpt 2 till :) Har inte gjort så mycket annat, fikat lite men inte mycket mer . Måste dock städa i mitt rum innan jag drar iväg sen . Ska nämligen sova hos Josse som kommer till Norrköping ikväll eftersom skolan börjar imorn, usch .. Två prov väntar ... Jaja så är det att gå i skolan, men nu måste jag sätta fart med städandet . Hoppas att ni har det bra! PussPuss


Tröja 249:- Gina Tricot
Leggings 99:- BikBok

Vet ni? Tröjan skulle ju kosta 249kr men de hade satt fel prislapp så helt plötsligt kostade den 149kr . Otoligt vilken tur man kan ha ibland!

Hårfärg (färg+slingor) 79.50:- H&M
Bh, rea 50:- H&M


Ram 99:- Ikea
Kort - tagit själv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade varit trevligare att se bh:n på dig ;) än att den bara ligger...

2009-10-13 @ 14:24:22
Postat av: LIAN

Va fin tröjan var! :) och ramen var sjukt fin. Den ska jag kolla efter nästa gång jag besöker IKEA :D

2009-10-13 @ 18:38:52
URL: http://natalyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0